wtorek, 24 maja 2016

Bal Pod Świadomością II

Uzupełniamy zaległości! 

W piątek 6 maja odbyła się już druga edycja Balu pod Świadomością z okazji 160. rocznicy urodzin Zygmunta Freuda. Bal odbył się tak jak poprzednia edycja - w Dworku Białoprądnickim w Krakowie. 
Letnia atmosfera dała się we znaki - ptaki śpiewały, słonko przygrzewało, lekkie baletki wystarczyły na przechadzkę wokoło dworku. 
Mogę napisać tylko, że bawiłam się fantastycznie! Mam nadzieję, że przyszłoroczne matury pozwolą mi się pojawić na kolejnej edycji D:

Zdjęcia w postaci snapchatowej relacji tak dla odmiany :P

#selfie





Warto wspomnieć, że Madzia igłą i nitką poprawiała swoją rękawiczkę, podczas gdy ja się wachlowałam. Party hard like 1900s






Czas na moje ulubione zdjęcia: 


 


A na koniec zobrazowanie fryzury pod koniec imprezy B)



Ano tak nie zapominajmy o tradycyjnym memie:


Takie oto pytanie zadała mi Madzia, siedząc w czarnej sukni po kostki :')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz